Obecny czas to Nie 21:32, 19 Lis 2017 | Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci
Zobacz posty bez odpowiedzi
Forum Aliptae Bellatoris Gentis Strona GwnaForum Aliptae Bellatoris Gentis Strona Gwna
Uytkownicy Grupy Rejestracja Zaloguj

po drugie mało kto bedzie ryzykował powazne zabiegi niedos
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Aliptae Bellatoris Gentis Strona Gwna » Rekrutacja
Zobacz poprzedni temat | Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 700
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Wto 7:50, 08 Kwi 2014    Temat postu: po drugie mało kto bedzie ryzykował powazne zabiegi niedos

łbem i masakrycznym makijażem
[link widoczny dla zalogowanych]
położnym nawet gdybyś nie miała pojęcia o karmieniu piersią...i to jest straszne...jak nie dasz to nie widzą w Tobie człowieka.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

moja siostra dostała z pracy vouchery do tej bellissimy i jej koleżanki znowu tam poszly czyli musi ok [link widoczny dla zalogowanych] jakoś nie może to do mnie dotrzeć...
jak spaceruje z psem !!!!!!!Dokładnie to samo oferują wczasy , turnusy odchudzające które oferująrewelacyjne odchudzanie. masaż relaksacyjny Jeszcze 4 dni temu trzymalismy go za rece i sie zegnalismy, koniec byl pewny ale nieokreslony w czasie.... La1rry jakbyś zapomiał to jest początek roku i jest mało wywózki ja np robie co mam zrobi i nie ściemiam gdzieś na parkingach tylko zjeżdżam i ide do domu czy to jest 12 czy 14 [link widoczny dla zalogowanych]
a jak to jest z sexem podczas przyjmowania tego?musze zaczac je dzis brac az do okresu i nie wiem czy mozna wspolzyc normalnie?? Beyonce ma piekna twarz, piekne rysy i piekny kolor skory. Nie wierz wszystkiemu, co mówię o Tobie, to może być kłamstwo. z reguły tylko zaufany brat zna skład kompozycji leczniczej, więc nie dziw się,że nie ma ulotki... Ranking lekarzy. Ok, dzieki. Zwracam się do bezrobotnych o założenie takiej firmy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

poczytaj na necie co to nadzerka,jej sie nie da wyleczyc tabletkami tylko potrzebny jest zabieg,ale jak sie nie powieksza to mozemy sobie z nia zyc
[link widoczny dla zalogowanych]
Jeśli jestes zainteresowana/y lub chciał(a)byś zdobyć więcej informacji śmiało- napisz do nas:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Tabletki nie pomagają (brałam paracetamol i nospe i nic żadnej ulgi). [link widoczny dla zalogowanych] w koncu sie mam martwic czy nie bo nadal niewiem jak tak czytam wypowiedzi jedne kaza lecec do lekarza inne mowia ze ok:/
i mam wreszcie prolaktyne w normie, a miałm 3-krotnie przekroczona normę. Terapeuci bazujący na relacjach swoich pacjentów twierdzą, że długość stosunku, który jest w sam raz, to 3 do7 minut, a pożądany trwa od 7 do 13 minut. Ja mam 16 lat i mały torbiel na lewym jajniku.Dobrze,że poszłam do lekarza, ponieważ miesiączkowałam a raczej dwutygodniowałam(mam co dwa tygodnie).Jak na razie ciąża nie jest dla mnie...Od niedzieli zaczynam brać Lutenyl i witaminkę. Fachowa obsługa JA mam dopiero 14 lat ! [link widoczny dla zalogowanych]
Myślę że przy odrobinie cierpliwości uda Ci sie wrócić do swojego kolor Chyba ze jestes taki raptusiewicz jak ja to wybierz sie do salon zdejma Ci farbe i tyle bo dla mnie jest okrpony widok rtych jasnych odrostow na czubku głowy obrzydliwe:/ Czy w przypadku zwiniętych paznokci i bardzo mocno wyciętych ta metoda może być nie skuteczna.Co na to mają do powiedzenia osoby które leczą tą metodą.Chciałbym też informacji od osób które wyleczyły takie przypadki o których wspomniałem powyżej bo me to bardzo interesuje.Pozdrawiam wszystkich którzy chcą się uwolnić od tych wrastających paznokci. Ciąg dalszy ....w mysłowicach Pomóżcie i piszcie czy macie jakiegoś sprawdzonego chirurga plastyka w warszawie. -regularne najlepiej co 2mies, podcinanie koncowek, wystaczy ok pol cm, dla tych co zapuszczaja wloski Zdrówko najwazniejsze. Tasinka, żal mi Cię, on się bawi, on niczego nie zdobywa, on już zdobył i dobrze o tym wie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zycze wesolych i spokojnych swiat
[link widoczny dla zalogowanych]
Dziękuje dziewczyny za gratulację teraz tylko żeby Fasolka ta, nie opuściła mnie. Chcialabym raczej jakas regenerujaca i wygladzajaca serie - mam dlugie włowy, ktore sa troche zniszczone a ktore caly czas zapuszczam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

anncel----> [link widoczny dla zalogowanych] a ja przekłułam sobie pępek 2 lata temu...
Mój problem polega na tym, że mieszkam za granicą i nawet gdybym poszła do specjalisty to nie wiem jak mu mam wszystko wyjaśnić (nie wiem czy dobrze by mnie zrozumiał) Proszę czy możecie mi poradzić jak mam walczyć z tym bólem???? tez mi nowosc Miłej niedzieli wszystkim. postraszcie pourywaniem łbów ! Ja bylam au-pairka w Hiszpanii, a dokladnie w Madrycie. [link widoczny dla zalogowanych]
i życzę im oraz dziecku dużo zdrowia,miłości i szczęścia zbrzydła trochę [link widoczny dla zalogowanych] Po takiej lekturze można mieć mętlik. ma gigantyczne przerwy miedzy zebami. Lasagne ze szpinakiem, spaghetti ze szpinakiemi suszonymi pomidorami, gnocchi z ricotty i szpinaku (pychaaa) naleśniki ze szpinakiem i fetą, można poeksperymentować Mądry nie zauważy a głupi pomysli ze tak ma być.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

2 ml kwasu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] zkowe-lecznicze-krymskiej-zatoki-siwasz-srodek-balneologiczn y-1-kg.html ludzie chorzy na nowotwory, bo twoj tradzik jest wazniejszy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ale nie umiałem, stąd metoda liczenia. [link widoczny dla zalogowanych] Należy natomiast uważać na zdjęcia, które klinik otrzymują od producentów preparatów na których pracują.
witam serdecznie, wczoraj pani ginekolog również przepisała mi Gynalgin oraz Clotrimazolum w kremie. Od 3 dni mam bole podbrzusza jak przy okresie tylko slabsze. całuski dla wszystkich naprawde nie warto zwlekac i tego odładac, przedłuza sie tylko własne cierpienie. babaj: [link widoczny dla zalogowanych]
donosze ze jestem po 10dniu 6W Od jutra w kazdej serii bedzie po 10 powtorzen. Witajcie kochane! Dzieki won z reklamami !!! , widze, ze znasz sie na rzeczy Musze zagladac czesciej na wizaz. Jeżeli chcecie coś wytłumaczyć to najpierw dowiedzcie się czegoś konkretnie na ten temat zamiast dawać niejasne odpowiedzi i siać jeszcze większą panikę! Moje wsłosy są długości do ramion, są cienkie i delikatne, ciemny blond. A ty go obserwuj ... ale z dźwiganiem zakupów jeszcze się wstrzymuję.pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
...
Zobacz profil autora
Powrt do gry
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 700
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Wto 7:51, 08 Kwi 2014    Temat postu: Ale ostatnio coś się kiepści - ta sama od początku fryzj

Pani fryzjerka ponoć doświadczona -zafarbowała mi bluzkę w której byłam- powód jest mega prosty- zamiast położyć mi na kark ręcznik frotte -tak, jak jest to standardem w innych salonach- ona włożyła pojedynczy papierowy ręczniczek...efekt-plamy na ściągaczu przy szyi i karku - sama to zauważyła-ale się nie przejęła- stwierdziła że dopierze się - użyłam juz 2 wybielaczy (bluzka jest biała) ale plamy są nadal widoczne, z ato ściągacz od tarcia jest juz lekko naciągnięty...- dodam że jest to nowy t-shirt BEBE który kosztował grubo ponad 100 zł i miałam go na sobie 1 lub 2 razy wcześniej
[link widoczny dla zalogowanych]
:/ ale to się wykonuje po znieczuleniu, prawda? Wyjeżdżam do Wloch do pracy do znajomej, niedaleko Rzymu.
uciekł mi wyraz chciałabym zrobić żele
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

to nie jest normalne! [link widoczny dla zalogowanych] Hej, ja już tu wcześniej pisałam że właśnie je zaczełam brać..
Ale w 1-etapie mozesz jeść TYLKO w.w. ciao ragazze Przepraszam, miało być do Samoja O co poszło? Chodzilam po wielu fryzjerach, jedni mowili,ze nierealne jest wrocic do jasniejszego koloru, inni,ze wyjda mi tylko refleksy. [link widoczny dla zalogowanych]
No to chyba wszystko napisałam. Rozgrzewająca maść? Do odmłodzenia podobno każdy laser się czuje, mniej lub bardziej. [link widoczny dla zalogowanych] s&file=index >>>>>>>> forum bardziej dla kosmetyczek ale tez jest dzial stylizacji paznokci Oj, ostatnio czeka się długo na wizytę, około 2-3 tyg. nie wkleiło mi poprzedniego postu!! ale wiem ze za moimi plecami mowia co innego...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja też obecnie mieszkam we wroclawiu razem z moja córeczką,Mam szanse na jakies znajomości z Wami kobitki?????
[link widoczny dla zalogowanych]
nieraz to co innym pomaga niekoniecznie musi tobie czy mnie czy tez odpowiada,ja tam z 6 przeszłam na abs ze wzgledu na przyjemnosc cwiczonka a po 2 mi troszke sie boczki i brzuszek przez zime zrobił,wiec chciałam to zgubic i zgubilam,ładnie brzuszek tez wyrzezbiłam,teraz sobie cwicze tak 2 razy w tyg. Regine,balooniku,i reszta-super,że jestescie!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Niestety każdy chce zarobić i sie nie narobić....to swoja drogą [link widoczny dla zalogowanych] No a tak na koniec, po wizycie wracacie od razu do domku czy zostajecie tu na noc?
Przyjmuje się że brzuch jest ostatni. Jeszcze ze dwa razy i bede jaśniutka blondynką a nie czarnym stworem. Beckhamowie - Brooklyn (bez komentarza), Romeo i coś tam jeszcze. Pozdrawiam Was Dziewczyny Witajcie tarczynki [link widoczny dla zalogowanych]
Zęby wybielone. Naprawde nie wiem co dalej bedzie i ile to jeszcze potrwa. Lipids. odebralam dzis wynik tomografi ktoryt wykazal pojedyncze guzki ze zwapnieniami w tarczycy , chce ze mam chrypke od miesiaca i boli mnie krtan I mam nadzieję/ mocne postanowienie/ ,że nie będzie to mebel, tylko sprzęcik używany notorycznie.Przegladałam wasze wypowiedzi , i napaliłam się na orbitreka. A zaloze!I wyjde na miasto!I wszystkim szczeki na moj widok poopadaja!!!Wiem ze to potrafie Jeden będzie zadowolony inny nie .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

To daj nam znać jak zrobisz badania ,tez trzmam kciuki mocno!
[link widoczny dla zalogowanych]
ja jestem 2 miesiace po wycieciu blizny z nogi, jest ok bo blizna ma 1mm szerokosci, ale za to zrobilo mi sie zaglebienie w nodze, nie widac tego prawie, ale czuc jak sie dotyka Po OPERACJI Ty nie masz czegoś takiego? Ja na przykłam poza prolaktyną robiłam także testosteron,progesteron.TSH i toksoplazmoze.Wszystkie oczywiście w odpowiednim dniu cyklu
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dajcie spokój! [link widoczny dla zalogowanych] jeśli korzystałyście z lasera bądź urządzenia ipl zapraszam do wypełnienia anonimowej ankiety!!!!!
Musze wam cos bardzo waznego napisac a mianowicie: i jego nowej żony Anki - Etiennette Miałam po urodzeniu strasznie powykręcane stawy w biodrach, leczono mnie i umieszczano w takim specjalnym aparacie. Nie zastanawiaj się czy operacja była konieczna. Ale ja i tak mam smukłe ramiona, zawsze miałam, nawet jak nic nie ćwiczyłam. [link widoczny dla zalogowanych]
Opieka nad dzieckiem u nas w mieszkaniu. o kurde na tych zdjęciach powyżej już widać wszystko chyba... Spędziła tydzień w inkubatorze, ale wszystkie wyniki miała dobre. czesc dziewczyny Rzadzi on, a ona nie ma prawa w niczym sie sprzeciwic, bo jak sie nie podoba to won. hey ja jestem samoukiem w kwestii robienia tipsów żelowych, nigdy nie miałam profesjonalnie robionych u kosmetyczki, zakupiłam lampę uv taka standardową - 36 W i zestaw żeli, ale obecnie robie sobie tipsy jedofazowym żelem którym mozna zbudować całego paznokcia, zamawiam na allegro raz na pół roku 1 żel + tipsy i klej, i nigdy nie są to żele droższe niż 10 zł. Bo jestem na etapie poszukiwania jakichś sprawdzonych metod i oto na co się natknęłam:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ale nawet przez moment nie pomyśl sobie , że będę siedziała i czytała obelgi na mój temat i nic co napiszesz nie pozostanie bez odezwu!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Robie sobie prawie codziennie mocne masaże pod prysznicem i musze przyzanć, że efekty są! -gdzie byłas operowana?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jesli ktos mysli ze w trejdzie jest ok to czemu tylu ludzi odchodzi [link widoczny dla zalogowanych] po trzecie :
WITAM , MAM DO SPRZEDANIA KETTLERA VERSO 307 , SPRZET ZAKUPIONY W PAZDZIERNIKY 2008,SKRECONY I ....STOI NIESTETY, UZYTKOWANY DO 10 RAZY MAX, CENA 1000 Zł DO NEGOCJACJI TEK KONTAKTOWY 601616516 Ja wam proponuję 6weidera Świetna seria ćwiczeń po którj mój brzuch zniknął Nie ma gdzie zbierac pustych opakowań bo nie ma miejsca na aucie a tu każdy chce zdawac skrzynki.robisz na jeden kurs ok.25 punktów a jak zjeżdzasz to doładunek.oczywiście są nadgodziny,tylko że płacą za 10 godzin a reszta poszła w świat i jest nie do odebrania bo nie ma kiedy.A jak przychodzi koniec miesiąca to trzeba zapomniec o domu bo doładowują trzy albo i cztery razy.jednym słowem tragedia. Bo ja mimo, makijażu próbnego boję się, że nie spełni on moich oczekiwań. czyli co boli cie gulka? [link widoczny dla zalogowanych]
chętnie też sie podziele doswiadczeniem... Pozdrawiam tez marze o takich kursach Yaiya najgorsze jest to że jak gdzieś przeczytalam \bulimia jest jak stara przyjaciółka która nigdy nie zawodzi\ Dziewczyny myśle ze to forum to naprawdę świetna sprawa Fajnie czasami poprostu sobie pogadać Myślę ze to jest naprawdę potrzebne Głęboko wierzę w to że uwolnicie się z sideł \przyjaciołki \ Pa pa .Czekam na dinozaury strona symptome.ch to szwajcarska strona jak widac [link widoczny dla zalogowanych] - fajnerady dotyczace uczesania i makijazu
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
...
Zobacz profil autora
Powrt do gry
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Aliptae Bellatoris Gentis Strona Gwna » Rekrutacja
Wywietl posty z ostatnich:   
 
 
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:  

Strona 1 z 1


Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Theme created OMI of Kyomii Designs for BRIX-CENTRAL.tk.